Wat betekent een samenwerking voor jouw bedrijf?
Voor een optimale dienstverlening is samenwerking tussen RondOM Administraties en jou als klant van essentieel belang. Daarbij blijven we ook graag in contact en werken we graag samen.
Maar hoe ziet onze aanpak er dan uit?
Nadat we via telefoon of mail met elkaar in contact zijn gekomen, maken we een afspraak voor een persoonlijke kennismaking. We komen graag naar je toe maar je bent ook van harte welkom bij ons aan de keukentafel om nader kennis te maken. Onder het genot van een kop koffie gaan we ons verdiepen in jouw situatie. Waar ben je naar op zoek? Wat zijn de wensen en behoeften? Hoe verloopt alles nu, hoe zou je het graag willen en welke mogelijkheden passen daar het beste bij? Er is bij ons veel mogelijk; van alles zelf doen met alleen een controle achteraf tot het volledig uitbesteden van alle werkzaamheden met de optie tot uitgebreide tussentijdse rapportages. Daarom is het belangrijk om samen de wensen en behoeften in kaart te brengen want elk persoon en elk bedrijf is uniek.
Op basis van de verkregen informatie brengen we een voorstel uit met ons plan van aanpak en het bijbehorende kostenplaatje gebaseerd op een eerlijke prijs. Nadat je akkoord hebt gegeven, begint onze samenwerking en zorgen we er samen voor dat de boekhouding actueel is zodat jij je kunt focussen op je bedrijf. Hierdoor kun je deze beter bijsturen en de juiste beslissingen nemen. Uiteraard kunnen onze werkzaamheden gedurende de samenwerking worden aangepast al naar gelang de (gewijzigde) behoeften van jou als klant.
Herken je dit?
- Stel je het bijwerken van de financiële administratie steeds uit?
- Is de wet- en regelgeving je niet altijd duidelijk?
- Stijgt je omzet, maar blijft de winst achter?